söndag 14 mars 2010

Hur kan fel låt vinna?

Det har varit många som igårkväll och idag som skrivit på FB och bloggen att fel låt vann. Men hur kan fel låt vinna när det var folket som bestämde i slutändan?

Jag ringde aldrig och röstade. För mig spelade det ingen roll vem som vann, bara det inte var Timotiej eller Ola. Men hade nån av dem vunnit hade jag inte sagt att fel låt vann. Uppenbarligen hade ju folket tyckt att de skulle vinna i så fall, eller? Du som tyckte fel låt vann, röstade du?

Nu hade jag turen att älska Anna B's låt! Jättekul att hon vann, och skitsnygga skor... ;)

Sen måste jag också fråga: Lotta Engberg, måste hon försöka se ut och bete sig som 25? Är det bara för att hon såg ut som 50 när hon var 25? Nu är hon tydligen typ bara 41, men är det bara jag som tycker att hon känns som 50? Mitt tips till Lotta är: bete dig din ålder och folk kommer att gilla dig, för nånstans har du en folklig charm. Den är bara så svår att hitta bakom allt löshår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar