tisdag 2 mars 2010

På resande fot!

Jag och barnen har tagit sportlov nere i Bankeryd medan Jens pluggar vidare uppe i Sigtuna.
Efter regnvåta vägbanor, snöstorm och en rejäl sladd kom vi igår ner till Jönköping, enbart med Guds beskydd! Men nu är vi här, och det är så mycket snö. Jag trodde allvarligt att mamma och pappa hittade på när de sa hur mycket snö som kommit, men de ljög inte. Stockholms-området har lite snö om man jämför! Så idag har vi varit ute och grävt i snön, men Elise tyckte nog att det var lite för mycket... Hon och mormor pratade hela eftermiddagen om sommaren sen!

Nu är det strax dags att gå upp och lägga Elton, innan jag fullbordar min shoppinglista till Ullared imorgon. Längtar! Min svärmor kommer tillsammans med Jens faster upp till Ge-kås med bussresa imorgon så det blir nog kanske både en fika dejt och en lunchdejt hoppas jag. Om Inga-lill kan slita sig från shoppingen dvs... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar