lördag 5 juni 2010

När katten är borta...

Igår var Jens och Elise hos Jens storebror Linus och spelade tv-spel, och eftersom grabbarna (småkillarna?) vill spela länge när de väl spelar så sov de över där. Vilket betydde att jag och Elton hade en egen myskväll här hemma. Eller i alla fall jag, för Elton slocknade redan halv sju! En kväll för mig själv betyder: ät allt som Jens inte gillar! Det blev räkor med ris och currysås till mat, sen en hel liter (!) jordgubbar med glass och chokladsås, och sen lite ost och kex... Så om någon undrar vad jag gjorde igår, så åt jag. Visserligen älskar Jens jordgubbar, men nåt tji ska han väl ha för att jag fick spendera en fredagskväll utan honom?
Nu har Jens mobil dött verkar det som, så jag får väl se när han och lilltösen kommer hem! Men efter frukost, blir det ut i solen.
Ha en toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar