söndag 6 juni 2010

Vaxholm

Igår tog vi en spontanutflykt till Vaxholm. Känslan av hav och skärgård har gett oss en grym sommarfeeling! Vi fick till och med komma ombord på ett Pippi-fartyg och titta runt. Spännande!

Idag firar vi nationaldagen med barnkalas för Eltons kompis Noomi och sen ett fett möte i SOS Church.

Sverige har verkligen visat sig från sin bästa sida de senaste dagarna, och jag har insett att jag älskar Sverige. En kärlek till det mångkulturella Sverige, till alla dem som under århundradena kommit till vårt land och berikat oss med alltifrån kristendom till pizza och kebab. Min bön är att vi i vårt land ska börja uppskatta Sveriga igen. Jag är inte rasist eller nazist, jag råkar bara älska Sverige. Det vore med stor sorg i mitt hjärta om Sverige Demokraterna kommer in i politikens finrum, jag skäms över de svenskar som röstar på dem. Sverige är underbart och låt oss dela det med alla som vill!

Glad nationaldag på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar