tisdag 13 oktober 2009

Fira jul med Fantomen...

Jag är lycklig, jättelycklig, uppriktigt lycklig och det över ett DVD släpp. Min syster och jag har under många jular lyssnat på Klasses Julskiva från julkalendern som han hade. Och varje jul önksar vi att det fanns en DVD så vi kunde varva Sunes Jul och Kurt Olsson mes något. Så häromdagen när jag går in på CDON för att se om det fanns någon kalender som kan passa Elise på DVD så står det att "Nu kan ni boka Klasses Julkalender". Så i år beställer vi Klasses julkalender till moi och Pelle Svanslös till Elise.
Och att Elise just hittade en leksak som lät som en julbjällra får en ju inte att längta till julen mindre om man säger så...

2 kommentarer:

  1. Fira jul med fantomen
    Det har inte många gjort
    Men jag har bla bla bla bla ba
    I bla bla grottans djup

    Nåt sånt? Din make lär sig, vettu! Puss!

    SvaraRadera