lördag 24 oktober 2009

Operation Nya Stolar

Våra stolar kring köksbordet börjar bli nötta och tråkiga. Så jag har ett nytt projekt. Maken är inte helt ombord än, men det kommer snart. Det gör det alltid!

Jag vill ha 6 nya stolar runt vårt bord, och alla ska vara olika! Jo, jag är lite galen... När sex stolar är inköpta ska de målas vita, kanske nån behöver kläs om i fårskinnstyg, sen placeras runt mitt långa matbord. Det kommer att bli så läckert, och tio tusen gånger med shabby chic än de stolar jag har idag!

Tidigare idag var Elise och jag uppe på Harvest Centers second hand och köpte den första stolen. En grann pinnstol, blev det och endast 30 kronor betalade jag... Det här blir en budget-makeover som kommer göra en world of diffrence.

Over and out//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar