söndag 8 november 2009

Fars Dags hyllningar!

Tänkte ge en liten hyllning till alla slags far jag har i mitt liv!

Min egen far!
Pappa du är så fantastisk! Generös, och en ständigt hjälpande hand. Du betyder jättemycket för hela min nya familj. Tack för att du alltid stått på vår sida, för att du aldrig dömmer och för att du helt enkelt bara älskar oss som en pappa, morfar och svärfar ska göra.

Mina barns far!
Jens är världens bästa pappa! Tack för att du uppskattar och njuter så mycket av våra barn. Du är en källa till inspiration med din drivkraft och arbetsvilja. Jag hade inte kunnat få en bättre eller snyggare far till mina barn, det är faktum! Du är ju världens bästa och snyggaste man...

Min svärfar!
Klart svärfar ska hyllas en dag som denna! Det har varit ett tufft år, men Charlies ständigt optimistiska och kärleksfylla syn på livet har gjort det hela lättare. Jag beundrar Charlies kärlek till livet och familjen, hans tjänande attityd och hans dåliga filmsmak. Jag menar det är ju skönt att någon tar på sig att gilla alla långsamma kassa filmer där ute...

Min morfar!
Lilla morfar som nyss genomgått en hjärtoperation är seg som en häst! Lilla morfar som i hela sitt liv blivit servad med mat och städ av momor har nu fått ta över och serva mormor som blivit blind. Tänk att man i 80-årsåldern kan lära sig att laga mat, tvätta och städa. Hatten av!

Min himmelska far!
Anledningen till att jag är den jag är och har blivit välsignad med så underbar familj och släkt. Jag är så innerligt glad för att få kallas ett Guds barn och ha en Far som honom! Orden räcker liksom inte till... Så, tack, tack tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar