onsdag 11 november 2009

Pajfunderingar

Jag ska baka till husförsamlingen på fredag. Funderar på att göra det lätt för mig och bjuda på en oprövad klassiker: Banoffiepaj! En socker och fettbomb på hög nivå, men banan är jy nyttigt? En liten bit och ens söt/fettresever är uppfyllda för den kommande veckan. Åh, varför är du så god, dumma älskade söta fina banoffiepaj. Jenny lär försöka bjuda in sig på fredag om hon läser detta, har lyckats impa på henne rejält. Smakerna påminner henne om hennes latinska rötter!

Samuel, kan du uppskatta sötsaker än, trots din nya hälsolivsstil? Då kan jag lova att denna paj är som gjord för dig!

Håll tummarna för att jag hittar mogna bananer imorgon!

Och imorgon ska jag få se Widells nya lägenhet! Jippie! Mer om det imorgon...

2 kommentarer:

  1. ååååååååååååhhhhhhhhhh! vilken husförsamling?! snälla säg att det är tacokvällen som några husförsamlingar slagit ihop sig på!!!

    SvaraRadera
  2. Vi ska till Willkanders ikväll...
    Vet inget om nån taco-kväll!
    Kanske kan ta med lite hem till dig om det bli över!

    SvaraRadera