tisdag 5 januari 2010

Åka buss!

Igår åkte jag buss ner till Jönköping från Stockholm. Själv i fyra timmar på en buss med Elton, jag fasade lite innan, men allt gick kanon! Jag tror att när man blir mamma så blir man lite av en wonderwoman. Upp med tuppen kl 5, ut till bussen vid 6, tio minuter innan eftersom jag är notorisk tidspessimist, fråga maken, framme på centralen kvart över 7, frukost på McDonalds kvart i 8 plockar ihop vagnen och går på bussen. 8.00 avgång. Anländer i Jönköping tio i 12 och Elton har inte skrikit en endaste gång! Tack Elton, och mina bröst överfulla med god mjölk som min knodd inte kan motstå för fem öre...

Och ska ni åka buss där Bus4you traffikerar, välj dem före Swebus! Oändligt mycket skönare säten och bättre utrymme...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar