söndag 31 januari 2010

Rätt Robinson-vinnare!

Igår började vi titta på Robinsonfinalen, men stängde av när Hans kom tillbaka till de andra finalisterna. Mer omogna människor kan man nog knappt hitta! Efter att Jimmy och Anders (?) börjat spy galla, fick jag panik och vi valde att se X-mens trea istället. Nånstans där i mitten fick Jens ett telefonsamtal och jag flippade över till Robinson. Gissa om jag blev glad över att se Hans vinna över Jimmy! Inte för att jag bryr mig, men det är alltid kul att se att en duktig kille vinner Robinson över en paktande snubbe...

För övrigt tycker jag att ni alla borde ge X-men quadrologin (stavas det så?) en chans. Fyra filmer med Wolverine överlever inte bara bara vilken kvinna som helst, utan faktiskt njuter de flesta kvinnor av... Kan man skriva så? Spana in Wolverine så vet ni vad jag menar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar