lördag 6 februari 2010

När verkligheten överträffar dikten...

Jag var med maken på Avatar 3D igår på Rigoletto. Och vad besviken jag blev på den filmen! Hade hört så mycket positiv, men inte hade jag kunnat föreställa mig att den skulle vara långsam och lite trist... Efter en lång stund tittar jag på klockan efter att ha tänkt att nu kan det inte vara långt kvar. Då har knappt halva filmen gått! :O

Därför är jag glad att verkligheten överträffar dikten varje dag när jag är med min älskling! Vi hade vår första dejt sen Elton kom till familjen och det var så skönt att komma ut. Men jag tyckte allt att de blå varelserna var väldigt lika Elton... Galen mamma? Jo... Jag tackar Jens för en mysig kväll i biomörkret och jag tackar Linus och Karin för barnvaktandet. Det gjorde ni bra.

Biodejten har gett mig blodad tand och hoppas på att få se Shutter Island så snart den haft premiär! Vem vill vara barnvakt?

1 kommentar:

  1. Jag har ju varit det en stund till dina små förr & gör det gärna igen :) ! /Stephanie

    SvaraRadera