söndag 14 februari 2010

Planerar och längtar...

Sitter hemma med gröt i skallen och ont i halsen, och är så där allmänt hängig och loj. Men i mitt inre planeras besöket i Ullared in i detalj! Jag ställer mig frågor som vad behöver jag? 2-literspåsarna är snart slut, liksom muffinsformar. Bra då lägger vi det till listan för det måste jag ju ändå köpa! Vad behöver barnen? Elise behöver sommarkläder, regnställ och mysbyxor, Elton behöver lite kläder i större storlek och kanske en jacka. Jag måste köpa vita linnebodiesar till Elton, det är de bästa ever och superbilliga! Sen blir det nog nåt litet till Jens och några saker jag absolut inte behöver: nya gardiner och lampskärmar typ... Åh, vad jag längtar! Inget kan stoppa mig nu, inte ens årtusendets snöstorm!

Och Jens är så gullig, han har den här veckan donerat alla sina drickspengar från taxikörandet till min budget. Roligt nog blev detta den bästa veckan hittills i hans karriär. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar