fredag 5 februari 2010

Real housewife of Sigtuna


Mallis 2008

Japp, det är jag!
Idag har jag tittat på Rachel Ray och vikt tvätt medan Elton legat och sovit. Kan det bli mer hemmafru? Och snart ska jag välja ut kvällens outfit för en dejt med maken. Det blir Avatar 3D (vi är sena jag vet...) och sen nåt enkelt käk!

Jag har även blivit toksugen på att köpa en limpistol. Jag vet inte vad jag ska limma, men jag känner att jag måste ha en... Jag måste få känna dess tyngd i min, nej vänta. Blir det så här när man är hemma och viker tvätt framför Rachel Ray och kvällen innan sett ett avsnitt av CSI Miami? Drömmer jag om att bli en housewife agent undercover med the license to glue?

Call me Agent Mom, special powers: changning dipers. Strength: carrying two kids. Plus: Functions with very little sleep.

2 kommentarer:

  1. Eller har du sett för mycket på X-men den sista tiden. Som hemmafru klår du garanterat både Wolverine och Storm och Mystique och Rogue och Cyclops och Magneto och Xavier och Juggernaut! Till och med den blåa Frasier... :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag ska nog sålla mig till skaran av mutanter. Men jag har lite problem för dem med de coolaste krafterna tillhör ju de onda...

    SvaraRadera